LiikuntaSankarit etsii uusia pelaajia

Laji on liikunta,urheilu,lapset,viskari,eskari,ekaluokka,tokaluokka ja joukkueen kotipaikka on Nurmijärvi. Joukkueeseen kuuluu 237 jäsentä ja kalenterissa on 4 tulevaa treeniä tai peliä.

​Nurmijärven LiikuntaSankarit on 13 nurmijärveläisten urheilu- ja liikuntaseuran yhteishanke, joka tarjoaa esikouluikäisille ja ekaluokkalaisille lapsille mahdollisuuden tutustua eri lajeihin ja kerätä samalla osallistumismerkkejä passiin.

Tavoitteena on kannustaa lapsia
- liikkumaan
- kokeilemaan rohkeasti eri lajeja
- löytämään oma laji ja ilo liikkumiseen

Lisätietoja toiminnasta www.liikuntasankarit.fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 14 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
LiikuntaSankarit: kokoonpano